Selam annişler 2 aylık anneyim sütüm az olduğu için bebeğim emmeyi bıraktı çok üzüldüm ne yaptıysamm artmadı pompayla çekiyorum az feliyor neredeyse 10 ml falzn ama elimle sıkınca süt geliyor pompam baby mom başta çok memnundum şimi süttenmi çekim gücündenmi bilmiyotirum ama sağım yapmıyor öneriniz var mı makina için