gayeceee zaten alerjik bir yapım vardı ama son 5 yıldır kronik idiyoptik ürtikerim buna bağlı anjiyoödem oluyorum. Benim bir çok şeye alerjim var ayrıca basınca karşı da oluşuyor.. soğuktan, sıcaktan olan da var.. ama net bir sonuç alınamadığı için stres derler... alerji immünoloji bölümüne gitmenizi alerji testleri yapılmasını önerebilirim.. baharat ve süt ürünleri tetikleyebilir. Ben de bir çok ilaç denendi ama 10 gün sonrasına ilaca karşı alerji geliştiriyorum, daha beter oluyorum.. ayrıca ayda bir vurulan raporlu iğnesi var, kullanmadım. İzmir de Cengiz kırmaz var kök hücre üzerine tubitak a sunduğu bir tedavi yöntemi var o sonuçlanır ise onu deneyeceğim.. umarım kronikleşmez 40 yıl bu hastalıkla yaşayanlar var.. ben artık tedavi aramaktan yoruldum, alıştım ve kabullendim. Geçmiş olsun 🌸