mom97X Kızlar 5 aylık bi kızım var, rotalar bitti şükür. Bi de menenjit aşısı varmış ama hiç bir bilgim yok. Kaç doz, damla şeklinde mi, kaçıncı ayda, kaç ₺ ? Anlatır mısınız ..?🫶🏼
MeetJoeBlack mom97X iki grup aşı var ikisinin de yapılması gerekiyor. İstediğiniz zaman başlayabilirsiniz. Başladığınız aya göre doz sayısı ayarlanıyor. Bacaktan yapılıyor genelde. İsimleri Bexsero ve nimenrix ( bu grupta 2 marka daha var menactra ve menveo ama en sık nimenrix yapılıyor ). Biz 7. Ayda başlamıştık. 7-9-13 bexsero, 8-13 nimenrix yapıldı.
kimbumadam mom97X Koldan ve bacaktan vuruluyor , aşı dozunu genelde doktor belirliyor. Bizimki ağır olduğu için tek tek gitti Bexero 1.doz Bexsero 2.doz Nimenrix tek doz Bexsero 3.doz 7-9-13-15 oldu yani sadece bexsero ilk dozda ateş oldu gerisinde olmadı.. Fiyatı da bexsero 3,500 Nimenrix de 2,700 Diye hatırlıyorum..
farelikoyunkavalcisi mom97X doktorunuz planlama yapıyor mesela bizimki 5-7-13. Aylarda hem bexero hem nimenrix aynı anda yapılsın dedi son dozumuz kaldı en son 5.500 tl yaptırmıştık
yoncaburak mom97X valla 3 doz yapıldı 3.5.ve 13 . Ayda her doza 3 bin TL berdık toplamda 9 bine yapıldı hepsı iğne olarak yapılıyor rota gibi damla degıl ve ilk doz ateş yaptı aşırı hurxursuzluk vs diğer dozlarda olmadı şükür 🙏
aslanannesiiii06 mom97X canım merhaba benimde oğlum 5 aylık menenjit aşısını vurduracaktık fakat oğlumun doktoru profesör doktor. 1 yaşından önce menenjit aşısını vurdurmamızı önermedi. 1 yaşından önce yaklaşık 6 adet vurulacağından dolayı daha parka vs gitmediği için 1 yaşından sonra 2 doz olarak vuralım, zaten rotayı vuruldu vücuduna o kadar aşı girmesine gerek yok anlamsız dedi bizde o yüzden 1 yaşını bekliyoruz.
berrakmutlu mom97X çok karmaşık ve farklı uygulamaları olan bir aşı takipli doktorunuzdan öneri alın bence bu konuda❤️
tunaoyku mom97X Bizde 7-9 ve 13. Ayda olacağız ilk dozu oldu ateş yaptı birde kolu çok acıdı heralde bir kaç gün koluna dokundurtmadı ağladı dört gün sonra 9 aylık olacak 2. Dozları olacak Ayda nimerix bexero Ayda bexore Aysa nimerix bexore doktorumuz böyle planladı