Güncelleme yaptm sorun çıktı düzeltir misiniz. @NaimeYilmaz
sezerckmom Varmıydı😱
sezerckmom bende var iPhone kullanıyorum
sezerckmom sorununuzu iletiyorum annemiz 🌸
lAmMelodi evet bebek takibi bölümünde
Rabiiul güncelleme yaptığıma pisman oldum 🤦🏼♀️ çocuk krize girdi
Ozooo lütfen duzeltilsin çocuğum ona alışmış
sezerckmom ben hiç kullanmıyorum inşirah suresini açın isterseniz
Rabiiul denerim teşekkür ederim 🥰