Kızlar ilk kez anne oldum dünyanın en zor ama en güzel duygusu cocugumu cok seviyorum bazen yüregime 2.cocuk istegi dolup taşıyor ama korkuyorum. Birçok neden var , ülkenin demografik yapısının degişmesi ve gidişatın umutusuz , kötü olması , sosyoekonomik durumlar falan.. hem de 3 seneden sonra artık iş hayatına geri atılmak üzereyim ama yasım da 36 oldu işe başlarsam tek cocukta kalırım cooook kararsızım . Galiba depresyona giriyorum :::((((