asliseker Kızlar çocuklarimin odasını ayiricam (2yas),(6ay.) bana çok acil telsiz önerin parası önemli değil kaliteli ve verdgim paraya değen bişey önerin çok kararsızım
asliseker ArvenMom Motorola düşünmüyorum ama aventin kameralisi varmı görmedim birde çok pil tuekiyor diyorlar
TwinsAndBeren Miran1306 kamerada telefondan uygulama açık olmadıkça ses gelmiyor o yüzden kullanışlı değil bende de var ama ekstra telsiz almam gerekiyor
cokbilmismom asliseker telsiz yeterli değil bence kamera alin weewell aldık ben memnunum gayet yeterli. Wifi gerektirmiyor