sek_kahve Bebisannesi ilk sezaryenden sonra en erken 2 yıl geçmesini istiyor doktorlar. Ama tabi daha erken hamile kalıp doğuranlar da var. Dikkatli olmak lazım, doktor kontrolünde ilerlemek lazım
duyguluanne Bebisannesi hafta olarak mı soruyorsunuz öyleyse benim doktorum 38+3 de alıcaz kısmetse dedi