busragunesm Kızımın doğum günü için evde kendimi balon zinciri yapıyoruz evdekiler sabaha kadar iner diyorlar acaba iner mi kızlar aranızda yapan oldu mu
kelebegiminannesiyim busragunesm inmiyor canım. Ben akşamdan şişirmedim ama doğum gününden birkaç gün sonra duvardan sökmüştüm üstüne kızım günlerce onlarla oynadı oynadı durdu. İnmiyor yani
SerraD-1823 busragunesm geçen hafta yaptım inme olmadı. İşlem uzun sürüyor zaten aynı gün yapıp asmak için sabahtan başlamanız lazım. Balonları zincirdeki küçük bölüme sıkıştırırsanız sorun olmuyor
SerraD-1823 kelebegiminannesiyim ben kutlama bittikten sonra tek tek zincirden söküp bağladığım balonları geri indirdim. Kurşun kalem ile bağladığınız yerden tekrar açabiliyorsunuz. YouTube da var videosu
yohh_yavv busragunesm yok hiç bir şey olmuyo biz doğum günğnde yaptık ama doğum gününden 2 gün sonra söktük hatta balonlar ziyan olmasın diye düğümlernden indirip balonları sakladık arada çıkarıp şişiriyorm bebeğim çok severek oynuyor
kelebegiminannesiyim SerraD-1823 biz bilerek bir çoğunu patlattık canım. 3-5 tane kızım oynasın diye ayırdıydım o kadar. 4 ay önce yani
yohh_yavv SerraD-1823 en iyisi yaa yoksa hepsi çöpe gidecekti yazık o kadar para veriliyor bari bu şekilde bebeklerimiz için de ayrı bir eğlence oluyor