Arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık, zimaks antibiyotik kullanamını dün bitirdik, antibiyotiği kulak enfeksiyonundan dolayı kullandık, bugün de kbb’ye gittik, doktor muayene ederek kulak iltihabının geçtiğini, burnunun alerjiden ötürü şiştiğini ve boğazının kızarık olduğunu söyledi, bizi nazosteri 2′şer damla burnuna damlatmamızı ve sabah akşam parol vermemizi söyledi, parolu ateşi çıkarsa veririm diye düşündüm ama akşam olunca çok ağladı, huzursuzdu, verdim parolu. Şimdi uyudu bebeğim, bu tedavi ile boğaz kızarıklığı geçer mi, emziriyorum birde. Yakın zamanda başından geçen var mı? Deneyimleriniz neler?