Merhaba benimde 35. Haftada 14/9 la başladı. Haziran sıcağından olabilir 1 saat serin yerde otur dinlen olcelim dediler ölçtük 15/9 falan oldu. Başım inanılmaz ağrıyordu. Yatış önerdiler evde bir daha kızım olduğu için kabul edemedim. O zaman gün aşırı geleceksin ,asla tuzlu hamur isi yemiceksin,gunde 3 kere ölçüp haber vereceksin dediler ve alfamet başladılar. İlaçla da 13-14/9 larda tutuldu. İdrarımda bisey çıkmadı kaçak falan yoktu. Şükür 38+5de sezeryan oldum. Allah razı olsun üniversite hastanesi olmasına rağmen çok önemsediler. Çok ciddiye alınması gereken bir konu.