Oğlum 11 aylık 17 günlük. Yaklaşık üç aydır elinden turup geziyoruz sürekli ev içinde. Bırakıyorum üç dört gündür kendi yürüyebiliyor ama bıraktığımda sürekli ağlıyor. Kendini yere bırakıyor yavaşça.
Neden anlamıyorum? Bana yardımcı olabilecek birileri var mıdır acabaa.. 🙏🏻