rumeysacanercan 23 gün oldu doğum yapalı son sancılarımı çekerken terleme başladı o gün bu gündür sürekli terliyorum birde süt kokusuyla karışınca her gün koştura koştura duşa giriyorum ne zaman geçecek bu her gece ter içinde kalıyorum ve mevsim kış 🥵
alp_94 rumeysacanercan benim ilk 3 4 hafta fazla oluyordu sürekli su gibi oluyordum şuan beş haftaligiz bayağı azaldı yine terliyorum ama o kadar değil daha çok gece ve emzirirken
zehrababy rumeysacanercan bir kaç ay sürüyor ama ara ara beni hala ateş basıyor altı ay oldu doğum yapalı. Normalde çok üşüyen birisiyim bu soğuk havalarda evde kısa kolluyla geziyorum menapozlu karılar gibi😅
balpetegininannesi166_ Ben doğum yapalı 6 ay oldu ben de hala geçmedi ya kış günü yanıyorum resmeb gece gunduz çok terliyorum
Makbuss naz6767 bende öyleyim 20 gunluk olucak kizim aksam üzeri dönüyorum gece boyu ter içinde uyanıyorum insallah cabuk duzelir insan rahatsz oluyor
yenianne1721 rumeysacanercan İlk zamanlardaki yoğun terlemeler biraz azalıyor ama emzirme dönemi devam ettikçe o hararet geçmedi bende normalde de çok üşüyen biriyimdir ama aşırı terliyorum