Anniiikkii Kızlar duphaston kullanıyordum günde bir tane olacak şekilde bugün lekelenme tarzı bi şey geldi ilacı bırakmam gerekiyor mu adet mi olacağım acaba bir kaç gündürde meme hassasiyetim vardı
cevriyeee Anniiikkii tam adet olunca bırakın bende ona benzer içtim bi kaç gün sonra çok az lekeleme oldu ama kutu bitti hala adet olamadım
Anniiikkii Doktorlara randevu bulamıyorum bulsam gideceğim ama en erken haftaya var soramıyorum da ne yapmam lazım diye