eminebeyhan Kızlar bebeğim 2 aylık ve 3 gündür hee gece. 12 den sabah 6 kadar uyunuyor tüm bakımlarını yapıyorum ama sürekli ağlıyor omuzdan inmek istemiyor aynı durumu yaşayan var mı acaba