Yeniannee21 her bebek kısmetiyle gelir,eğer varsa ki kan tahlili yüksek çıktı diyorsunuz hamilesiniz sağlıkla gelmesini bekleyin sizin şer sandığınızda hayır,hayır sandığınızda şer vardır ayetimizde var🤲🏻Olumlu düşünmeye çalış canım kardeşler birlikte büyür ileride rahat edersin inşallah zor ama biz anneler onlar için çok güçlüyüz☺