Kızlar bir tanıdığım 3-4 aylık evli. Adeti çok düzensiz. En sonkini de ilaçlarla vs oldu yoksa geleceği yoktu kanamanın. Neyse bunlar çocuk istiyorlar doktora gidiyorlar enfeksiyon varmış onu önce iyileştirelim diyor doktor ilaç veriyor gönderiyor. Enfeksiyon geçiyor bu sefer baska doktora gidiyorlar öteki içlerine sinmediği için. O da önce adet ol gel öyle bakalım diyor, kız dediğim gibi adet olmuyor doğru düzgün. Şimdi bekliyorlar öyle. Başına gelen bilgisi olan var mı?