Kızlar 8 aylık olmak üzere atak belirtilerini yaşadık o bitti diye düşünüyorum yani öyle mi sanıyorum bilmiyorum geceleri sık sık ağlıyor ağlamak gibi de değil böyle mızmız saatte bir destek veriyorum gözleri kapalı bazen açık ama saatte bir ağlıyor gibi uyanıyor. Dişleri çok çok kabarmış görsel de eklicem çekmedim şimdi. Alttaki iki dişin altı şişmiş diş yerleri belli. Geçen görsel atmıştım anneler 1 ayı var bunun demişti ama aklıma başka bir şey gelmiyor atak harici. Şimdi bu çocuk diş ağrısı mı çekiyor sizce? Çünkü böyle saatte bir uyanmazdı kabarıklıklar arttığından beri geceleri böyle. Tetagil alıcam bi ara kullandık yine alıcam bakalım