Taşındığımiz evler küçüktü ve bir koltuk takımı mı depo gibi kullandım üstünü örtüp mecburen üstüne eşya yığmak zorunda kaldım sığmıyorduk eve. İlk evim çok güzeldi büyüktü ve o zamanlar kiralar çok pahalı değildi. Artık gerçekten dayanacak gücüm kalmadı insan bunalıyor bazen üzülüyor sinir oluyor. Bu 3 evimiz 6 yıllık evliyiz. Ve şu anki durduğum ev en kötü ev. Mutfağın altındaki gider borusu çıkıyordu bir kere çıktı güzelce takmıştı eşim halım ıslanmıştı şimdi yine ses bile çıkarmadan dolapların bittiği yerden çıtalardan hep su akıtmış belli bile olmadı halım hep ıslanmış. Bir koltuk takımım desem ortası kırıldı yaptıramadık daha. Bir tane daha koltuk takımım var o da aşırı tüyü çekiyor üstüne çok sinir oluyorum ya artık hepsi gözüme batmaya başladı böyle oldukça. Kendi evin olsa hiç olmadı bunları satar yavaş yavaş alır düzenlersin. Çok şükür takmıyorum aslında ama böyle olunca da bazen üst üste geliyor dayanacak gücüm kalmıyor.