aslanmommy Ben önceden protez tırnak devamlı kullanıyordum doğumdan önce çıkarttırdım. 8 ay oldu çok özledim tekrardan yaptırmak istiyorum. Bebekli olupta protez tırnak kullanan var mı? Herşeyden önemlisi Kaza yaşıyor musunuz?
Tunaveannesi16 aslanmommy Protez tırnak kullanmıyorum ama uzundur hep tırnaklarım hiç zorlanmadım hiç sorun yaşamadım bugüne kadar. Sivri değil tırnaklarım oval olarak törpülüyorum. 17 aylık doğduğundan beri hiç bi yerine gelmedi hiç çizilmedi çok dikkat ederim
KLORAK aslanmommy çok uzun yapmazsan normal tırnaktan daha az zararlıdır bence çünkü kesmez protez ama hijyen konusunda endişelerim var 🙏🏻 ben geçen düğün için yaptırdım içlerini diş fırçasıyla temizliyordum sürekli çünkü hijyenik değil maalesef
uykusuzluklarinanasi aslanmommy 8 aylık oğlum ve bu ay yaptırdım hatta 1 ay oldu neredeyse🥹 çok özlemişim bende🫢 hiç sorun yaşamadık hatta birazda uzun şimdi iyice uzadı malum değişme zamanı geldi. çok sivri uç olmadığı sürece sorun olacağını sanmıyorum 🙏🏻
aslanmommy Tunaveannesi16 normalde bende hep uzun sivri kullanırdım taaa ki protez tırnakla tanışana kadar. Ne zaman başladım kendi güçlü tırnaklarım gitti. 8 aydır yapmıyorum ama şimdi tekrar kendi özüme dönmek istiyorum