Merhabalar benim kızım uyku eğitimli ve kendi kendine uyuyan bir bebek emziği bıraktık 1 ay oldu 4-5 gündür ogle uykusuna direniyor reddediyor emzikle ilgili bir problem olduğunu düşünmüyorum çünkü aramıyor kardeşi var 7 aylık onun emziğine de yeltenmiyor yada emzik talep etmiyor benden , doktoruyla ve uyku danışmanıyla görüştüğümde evet öğlen uykusunun önemli olduğunu ama gelişimi yerindeyse zorunlu olmadıgını belirttiler uyku danışmanı 24. Ay uyku gerilemesi olduğunu 25. Aydan itibaren hala reddediyorsa bırakabileceğimizi evet 36. Aya kadar uyumasını istiyoruz ama çocuktan çocuğa değişir dedi bu aylarda ogle uykusunu bırakan bebeğiniz var mı ?