Kızlar herkese tekrardan merhaba , ben yine bişi sormaya geldim geçende bir post açmıştım ertesi gün hapı içmiştim. Bugün ilişkinin 10. Günü oldu bi çok uygulama yükleyip baktım farklı farklı gösteriyor adet günümü en erken bugün en gec 28 nde gösteriyor benim karnımda çok çok az bi sızı var adet olacakmış gibi ve midemde ekşiyor bilmiyorum belki stresten belki ilaçtadır emin değilim dayanamadım erken gebelik testi yaptım 13ydü ilişki günü eczanedeki kadın gecikmeyi beklemene gerek yok doğru sonuç verir deyince gaza geldim yaptım sonuç negatif ama inanmalıyım bunların doğruluk payı ne ne kadar daha beklemeliyim kan testi için gidemiyorum şu an ay nolur akıl verin bana