linosunannesiiii Kızlar iştahlı bi bebeğim var 2 saatte bir 120 ile beslenir hatta doymayıp 30 ml takviye alırdı bu arada sütümü sağarak besliyorum son 3-4 gundur biberonla savaş verıyor bi türlü içmek istemıyor sebebi nedir tombik bebek diye nazar mı değdi acaba?