Daha önce post açmıştım belki hatırlayan olur. Doğumumdan beri kanamam bitmedi 6 ay önce doğum yaptım. 2 gün falan kesiliyor gibi oluyor sonra hemen şekelenme ve ardına kanama tekrar başlıyor. 3 farklı doktora gittim ilaç verdiler kullandım, ultrasonda temiz çıktı myom kist vs yok. Sadece rahim duvarın ince kanaman max 15 güne biter dedi doktor 4 tane 15 gün geçti. Kullandığım ilaçların haddi hesabı yok doğumum çok zor geçti her ay alttan muayene oluyorum hala canım yanıyor doğum yırtıklarından kaynaklı bir operasyon geçirmek zorundayım kanamanın bitmesini bekliyoruz asla bitmiyor. Böyle bi durum yaşayan ankarada özel bir hastanede doktor önerebilecek olan varsa çok mutlu olurum.