sak_0807 Arkadaşlar bebeğim 4 buçuk aylık emziriyorum. Sol göğsümde sürekli bir batma oluyor acıyor emziriyorum geçmiyor. Bakıyorum ucu yara gıbı ama sanki bıçak batıyor gibi.Benim gibi olan var mı? Siz neler yaptınız yara olunca.