geçen hafta cuma doktora gittiğimizde 1 ayda alması gerektiği kiloyu 20 günde almış gayet iyi dedi doktorumuz ama şu son birkaç gündür özellikle dikkatimi çekti ki beslenme sonrası gerek süt kesiği gibi olsun gerek içtiği süt olsun kusuyor acaba çok mu sarsıyorum bir de beslenme sonrası bez değiştiriyorum ondan mı acaba bir de çok obur bir kız 15 dk emse bide 60 cc mamayı da üstüne içer daha hala emmek ister acaba fazla mı geliyor reflüden çok korkuyorum dün çok korkuttular 🥺