Kızlar kızımın 2 Ocak doğum günü. Evde bir aile arasında kutlama yapmak istiyorum. Ama yine de 20 kişi olacak. Sizce ikramlık ne yapabilirim? Ve süsleme önerilerinize açığım. Organizasyonlar çok pahalı süslemeler kendim alıp yapmak istiyorum. Daha önce aldığınız internet sitesi vs varsa onları da paylaşabilir misiniz benimle 🥰