Alpbaby Çocuk için bu ayı değerlendireyim dedim 9 umda reglim bitti 12-16-18 korunmasız ilişki yaşadım 2 gündür kasık ağrım vardı erken ama yinede test yapayım dedim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Alpbaby testte çıkması için çok erken değil mi? Ilk 5 dakika içinde mi çıktı 🤔🤷🏼♀️
demirerr İkinci çizgi silikte olsa gözüküyor ama kuruma çizgiside olabilir mi bilmiyorum bence adet gününüzü bekleyin ☺️
Yeniannee21 Alpbaby özür dilerim haddim değil ama isteyerek mi yaptınız ? Benim de oğlum 20 aylık ve emin değilim ama hamileyim ve 2. Çocuğu istemiyorduk çok erken diye şuan çok üzgün bir durumdayım oğlum küçük diye 🥲
Alpbaby NeclaLeylaCeydaOhnealaneala önceki hamileliğimide 3 haftalıkken çıkmıştı çift çizgi daha belirgindi
Elvinemine NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yok canım çıkıyor bir haftadan sonra bendede hemen çıktı silikde olsa
dambiik Alpbaby evet bende sizin gibi çok erken yapmıştım aynı şekilde çıktı hatta sizinki benimkine göre çok daha belirgin yani inanmadım hastaneye gittim kan testinde de çıkmıştı
Betulsark Erken olduğu icin canım çünkü arkadaşım yapmıştı bundanda silikti sonra netleşti ama hatalıdır diye ertesi gün kan testi yaptık hamileydi
Alpbaby Yeniannee21 ben hep 2 çocuk düşünüyordum evet zorlukları olacak ama çok yaş farkı olsun istemiyorum o yüzden yapmaya karar verdim 😊