dalpsmom 10 aylık bebeğimin sabah vücudu sıcak gibi geldi bi baktım 38.2-5 arası hafif ateşi var 38.7 ye kadar çıktı. Biraz mızmız ve iştahsız süreci evde nasıl atlatabilirim? Ek gıda olarak ne sunabilirim hem toparlasın vücudunu hemde tok tutsun diye?
miracefeeee dalpsmom 11 aylık bebeğim 4 gün öyleydi hastaneye götürmedim dişten kaynaklı olduğunu düşündüm tahmin ettiğim gibi dişleri patladı ve ben bu süreçte sürekli elini yüzünü yıkadım duş aldırdım ve 39a geldiğinde ağrı kesici ateş düşürücü verdim 4 saat arayla
miracefeeee dalpsmom hayır sadece calpol verdim dönüşümlü ateş düşürücü doktor kontrolü olmadan vermiyorum canım
dalpsmom sincapailesi Calpol verdim ilk 6 saat önce felan düşürmüştü ateşini şimdi de dolven verdim kısa kollu şekilde yatıyor, korkuyorum gerçekten :(
sincapailesi dalpsmom korkma canım sakin ol dirençli ateşse enfeksiyon olabilir takip et bi doktora görün belki kendi kendine geçer belki destek gerekir bende nöbetteyim bugün
Woman35 miracefeeee coraplarini sirkeli suya batir biraz sık giydir ayaklarina limonlu suya da batirip giydirebilirsin ben limonlu suya batiriyordum bi kabın icine limon suyunu sık coraplarini o suya batir biraz sık giydir bi de haliyle kış geldi dogalgazlar açıldı evin icide sicaktir biraz dusur evin sicakligini elini yuzunu yika ilik suyla olmazsa banyo yaptir soğuğa yakin biraz sirkeli ilik bezi alnina koltuk altlarina koy bezi koyup cekme ama bekle biraz alninda ki sicaklik dussun Allah şifa versin bebişine 🙏 telas yapma 🥰
dalpsmom Woman35 Dr a götürdük ateşi düşmeyince antibiyotik başladılar onu kullanmaya başladı başlayalı çok şükür daha iyi, teşekkür ederim öneriniz için 🙏🏻 ama sirkeli bez için iyi değil diye okumuştum yanlışsam düzeltin tabii de ☺️