Kızlar temmuzun sonunda 3 yasına girdi oğlum hala konusamıyor net dili dönmüyo ne dediği anlaşılmıyo polis arabasına poli me diyo mesela telefona volli diyo anne baba dede kedi hayvan sesleri hepsini net cıkarıyo adım eda adımıda söylüyo algıda hiç problem yok pedegoda gittik bi sorun konuşma terapisti önerdi bir aydır haftada bir gün orayada götüryorum ama bi ilerleme yok 1 aydır yarım gün kreşede gidiyoruz hep bi ıhıh işaretle kendini ifade ediyor tv tablet hiç bişe yok gümde 40 dk uykudan önce izin veriyorum telefon bakıyo cok bunaldım ve suan kızım oldu oda ıkı aylık hepten gerileme olucak diyede korkuyorum dil terspisti ne zaman kendini gösterir varmı böyle bi durum yasayan yada tanıdıgınjz