serife_krtkn Kızlar bn ilk defa ertesi günü hapı kullandım ilişkiden kaç saat sonra alinmaliydi akşam sorsam olurdu bu soruyu sizlere ama neyse ama ben bugün kullandım hapı kaç gün koruyor acaba
Elfgrn serife_krtkn ilk 3 gün içinde yani 72 saat içinde kullanman gerekiyor ama tabii ne kadar erken saatlerde kullanırsan o kadar iyidir
ZeydsMom serife_krtkn bi kere kullandim o ilaci hemen bide kullanmistim ama hamile kaldim. Siz baya risk aliyorsunuz sonra bidaha iliski falan
serife_krtkn Elfgrn bende bugün hemen kullandım kendime tedirgin olmamak için sonra acaba bida ilişki olsa korur mu
Elfgrn serife_krtkn bu riske girmeye değer mi? Bu ilacı bile yılda en fazla 2 kere kullanın diyorlar doktorlar gerek duyulduğunda çünkü çok ağır bir ilaç bu hormonları bozuyor bünyeye fazla geliyor. Size zarar vermesindense ya korunun Ya da hiç yapmayın daha iyi
Elfgrn serife_krtkn maalesef ağır. Doktorlar Bu yüzden bildiğim kadarıyla yılda iki defadan fazla kullanılmasını önermiyor. Hormonlarınla oynuyor ilaç çünkü hamile olmadığına emin olduğunda adet düzensizliği yaşarsan şaşırma Çünkü ilaç yapıyor bunu