brcn1990 aynı durum 3 buçuk yaşındaki oğlumda da var. Size tavsiyem sakın rapor çıkarmayın. Raporlu olunca sonra sildirseniz o raporu dahi ilerde meslek sahibi olduğunda karşısına çıkıyor ve sırf o rapor yüzünden işe alınmıyor. Raporsuz olunca da tabi her seans bin lira deniliyor. Siz yine götürün ama büyük ihtimal geçicidir bu durum. Oğlum da aşırı kekeliyordu önce moralim alt üsttü. Suan kekeleme azaldı. Cümleye başlarken ilk kelimeyi çıkaramıyor çok zorlanıyor şimdi de kademe kademe bu da geçecek diye düşünüyorum bende.