Kızım doğduğundan beri kusmuyor. Sütüm yetmediği için emzirmelerden sonra hiç kusmuyordu. Mamayı da nadiren çok fazla içtiğinde kusuyordu ama 2-3 kez olmuştur maksimum. 1 haftadır emzirdikten sonra kusmaya başladı. Fışkırma şeklinde değil. Neden olur bilen var mı?