Tuvalet eğitimi 1 ayı geçti . Belki 15gündür ısrarla altına yapıyor çişini bazen tuvaletine gidip oturuyor azıcık yapıp kalkıyor . Kaka da sorun yaşamıyoruz ama çişini hep altına yapıyor . Bu durumu yaşayan var mı normal bir süreç mi ? Geçicidir inşallah kızım 27,5 aylık 😊