papatya_17 bizim bi akrabamız 20 yıl önce 4. Evre aynı hastalığa yakalandı. Hiç umursamadı ve 60 yaşlarındaydı teşhis aldığında, o sene kendine hem ehliyet hemde araç aldı, Türkiye de gezmedik yer bırakmadı diyebilirim. Hatta derdi ki, benim derdim belli, kanserim diye siz benden daha mı çok yaşayacaksınız derdi. Bundan 3 sene önce artık yaşlılıktan vefat etti mekanı cennet olsun. Doktorlar bile amca ne yaptıysan aynen öyle devam et demiş. 20 sene boyunca hep takip edildi vs vs. Kısaca bu hastalığı yenen tabi ki var. Yemesine içmesine dikkat etsin. Kafasına takmasın. İnşallah şifasını tez vakitte bulur 🌸🙏🫂