teachermom5 Ne zaman yeni emzik almalyız philips var bende bir de gün içinde suya tutuyorum ıcıne su kacıyor ne sıklıkta kaynatmak gerek o su zor cıkıyor ıcınden
yadszzz Ben hemen her gün akşam emzik ve biberonunu kaynas suya koyuyorum max 2 ayda bir de emziği değişiyorun