DenizAlpinAnnesi Oksijen sizce nasil uykuda düsüyor 91 ile 93 arasi gelip gidiyor 4 gündür bronsiolit yüzünden hasttanede yatiyoruz nezaman tehlikeli oluyor oksijen nekadar olursa beyinde hasar birakiyor
Hilalak00 DenizAlpinAnnesi bizde bronsitten hastanede kalmistik 92 nin altina dusmiycek demislerdi 91 lerde uzun sure kalmiyosa sorun olcagini sanmiyorum ama yinede hemsirelere sorun isterseniz anlik inis cikis bizdede oluyodu cunku
Sahreyldrm DenizAlpinAnnesi öncelikle çok geçmiş olsun kuzum biz de 4 gün yattık hastanede doktor birkaç gün daha yatiracakti ama eşimin işi gereği yatamadik evde bakmya devam ediyorum dün çıktık Allah korusun beyinde hasar falan düşünme canım öyle şeyler aksi bı durum olsa hemen söylüyor zaten hemsireler içini ferah tut sen ha bide hastane odası çok kuru daha da kötü ediyor boğazda balgam kuruluk yapıyor su ısıtıcı koyma şansın varsa bı tane kaynasın hep biz unutmuşuz almayı oda klimalı olduğu için çok kuruydu Allah'ım şifa versin bebeklerimize daha çok küçük bizimki 2 aylık
[silindi] DenizAlpinAnnesi Uyku halinde 90-92nin altına düşmemeli ve uzun süre 90 da vs seyretmemeli. Uyanıkken daha yüksek olması beklenir. Hasar bırakması için çok ciddi düşüşler gerekir ani solunum durması vs gibi en uç düşüşler yani. Geçmiş olsun.
Ozican DenizAlpinAnnesi 85 altına düşerse tehlikeli. Bizde yattık hastanede bronşiolit yüzünden hava verildi oksijen verildi.Kan gazına bakıldı mı sizin ?
havvaguzey Geçmiş olsun canım. Tez zamanda iyileşirsiniz ınsallah. Uykuda herşey düşer tansiyon nabız doğal olarak oksijen de.. 90 'ın altına düşmesini istemeyiz ama beyin hasarı bırakması için çok daha aşağılara düşmesi gerek. Korkma yani yeniden geçmiş olsun
DenizAlpinAnnesi Hilalak00 anlik düsüyor canim hemsireler 10 dakika sabit kalirsa sorun olur dedi ama anneyiz iste herseyi on kere sormak istiyoruz
DenizAlpinAnnesi Sahreyldrm ayni canim benlmkide 2 ay 21 günlük yavrum cok öksürüyo yarin cikarmayi düsünüyorlar sizce oksijeni nasildi geceleri uykuda korkuyorum simdi eve cikarcaklar orada göremicem oksijeni kafama takiliyor gectimi sizinki
Sahreyldrm DenizAlpinAnnesi bizimki de 93 92ye düştüğü oluyordu normal demişlerdi ama genelde 95 üstü iyi oluyormuş biz de 2 ay 9 günlüğüz geçmedi kuzum biz özelde yatiyorduk hem maddi durumlar hem de eşimin izin durumu el vermediği için doktordan rica ettik çıkardi o da biraz düzelme olunca 4 gün kaldık dün çıktık evde 3 saat arayla ventolin veriyorum 12 saat arayla bı buhar daha var bı de agumentin şurup veriyorum yarın tekrar kontrole gideceğiz doktor eğer evde bakabilmissin iyi olmuş derse devam edeceğiz ama durumu kotulesmisse tekrar yatıracak inşallah iyiye gidiyordur çok korkuyorum artık yavrumu öyle gördükçe her yeri delik deşik oldu serumdan bizimki de çok oksuruyordu biraz azaldı ilk zamana göre ama geçmedi evimiz de sobalı biraz da o etki ediyor sanırım benim bile boğazım dolu gibi bebek nasıl olsun bakacağız bı çaresine artık inşallah tez vakitte duzelirler
DenizAlpinAnnesi Ozican nekadar sürede gecti sizin bebeginizin rahatsizligi canim bize 5 gün oldu öksürük burun tikanikligi hal var
[silindi] DenizAlpinAnnesi Anlık düşüşler sizi tedirgin etmesin önemli olan düzenli olarak kaçta ilerlediği
Ozican DenizAlpinAnnesi biz 2 gün yattık hastanede 1 hafta sonra kontrole gittiğimde geçmişti ama doktor öksürük 1 ay devam edecek dedi.Ayrıca asla burnunun tıkanmasına izin vermiyorum hava yoluyla serum fizyolojik veriyorum şırıngayla da veriyorum burnuna