Kızlar oglum 3 yaşinda 6 ay oldu bezden keseli kakasını yapıyo tuvalete sıkıntı yok ama çişini gece gündüz hep altına yapıyo tuvalete gitmiyo ne yaptıysam cozum bulamadm çevremde cok dalak yedir diyen oldu aranızda deneyimleyen var mı nasıl yediririm gerçekten işe yarıyor mu