Rumeysadgl benimde ikizlerim var ikiside erkek ama 9 yaşındalar siz öyle yazınca bian 9 yıl öncesine gittim 🥲 benim ikizlerimde hep sallanmak istiyodu bıraktığım an ağlarlardı şimdi gidin yatın hadi diyorum gidiyolar 🤣 4 aylıkken birden kendi kendine uyumaya başladılar gece uyanmadılar gece 12 de yatırıyodum sabah 9 a kadar full uyuyolardı inşallah sizinde öyle olur