Sormaya unuttum arkadaşlar yaşayan var mı kuyruk sokumuna iğne yapıp dikişsiz işlem yaptılar delik gibi bşy var ve doktor krem sür hergün sargı bezi ile kapat dedi. Ne zaman banyo yapabilirim diye sormadım tam sormaya döndüm polikliniğe çıktı dediler gidemedim peşinden.