Kızlar bebeğim 20 aylık bugün muayne olmaya gittik kan verdik herşey normal 2 Aralık sünnet günü verdi doktor anestezi hakkında 1 hafta sonraya tekrar gün verdi konuşmak ve muayne etmek için yine şehir hastanesinde bu işlemi yaptıran var mı bebeğine herşey tamam ama ben hala kararsızım