Kizlar 11 ekim son adet tarihim 8 gunum gecti test yaptm cikti bgn doktor gittim kese belli olmaz dedi ultrason bakinca kese gozuktu dediki assagida olusmus düşük riski olabilir dedi belkide sağlıklı da olabilir dedi bu durumu yasayan varmi sizce korkmalimiyim ???