Arkadaşlar ben 1 yıl önce boşandım eski eşimin hafta da 1 görme hakkı var arada almasa da genelde alır ve kızım onu çok seviyor severek mutlu olarak gidiyor sorunum şu ki ben boşandığında ailemin iki evi vardı kafamı toplamak için ben diğer evde bi süre kızımla yaşadım şimdi 2 3 aydır hepimiz birlikte yaşıyoruz işe başladım gece çalışıyorum bi gece iş bi gece boş ama kızım giderken inanılmaz ağlıyor hatta geçen ağlarken kustu sen gittikten sonra duruyor diyorlar ama benim yine de içim el vermiyor babamı çok seviyor ben gidince hep dedesiyle duruyor ama 1 1 buçuk ay oldu işe gideli hala her gidişimde ağlaması bu duruma alışamaması sizce normal mi siz bu durumu nasıl aştınız ?