Kızlar 5.5 yaşında bide 6 aylık oğlum var büyük oğlum anasınıfına gidiyor küçük oğlum çok hasta öksürük tıksırık bi yandan diş çıkarıyor tahmin edersiniz.. büyük oğlumun bugün öğretmenler günü kutlaması vardı işte para toplandı hediye çiçek pasta yaptırdık ama gidemedim kahretsin eşim işten geldi alelacele aldı götürdü tabi anneler içeri girmiş kutlamışlar vs ben böyle olacağını da bilmiyordum yani annelerin içeri gireceğini falan neyse foto falan attılar gruptan iyi hoş. Arkadaşın biri yazmış bana Göktürk üzüldü falan diye o kadar kötüyüm ki orda olamadığım için gurbetteyim kimse yok bebeği verebileceğim yada beraber gidebileceğimiz eşim işten 10 dk izin alıp geldi falan of ağlıyorum şuan yetemiyorum yetişemiyorum zaten gece 0 uyku bedenen çökmüştüm Şuan ruhende çöktüm napacağım böyle bilmiyorum yani okul açıldığından beri anneler yok bi kafeye gidelim öğretmenle yok şunu yapalım yok bunu yapalım bitmiyor Allah bitmiyor..