Arkadaşlar Doğumla alakalı olduğunu düşünmüyorum hamileliğin 8. Ayından beri var. Doktor normal demişti. Doğum yaptım inanın halının üzerine yatarken sırtım çok ağrıyordu eşime kaldır beni diyordum. Şimdi o kadar değil ama o sütyen bölgesinde genel ,tutulmuş gibi bir ağrı var ve sürekli kütletme isteği oluyor. Kütletince biraz rahatlıyor ama o genel ağrı hiç geçmiyor. Başına gelen var mı ortopediye mi yoksa fiziğe mi randevu alayım bilemedim.