Kızlar inanın çok yoruldum artık.. 9 aylık bir oğlum var 3. Aydan beri meme reddi yapıyor emmiyor sadece uyku arasında ayakta gezdirerek emziriyorum. Mama almıyor biberon tutmuyor ayağımda sallıyorum uyumuyor kolumda sallıyorum uyumuyor hamakta sallayarak uyuturuyorum zar zor oda iki saatimi buluyor resmen. Ek gıda sevdiği şeyleri yiyor ama anne sütünü az aldığı için kabızlık problemi yaşıyoruz sürekli su içiriyorum püskürtüyo tükürüyo. Geceleri 4 5 defa kalkar. Yere koyuyorum sürekli peşinde dolanmam gerekiyo tv ünitesi sehpalar kafa göz girişiyor anlayacağınız 1 dk yerinde durmuyor. Halim perişan ne yapacağımı şaşırdım. Üstüne üstlük alerjik bebek. Tanıdıklarım ne oldu sana diyo o kadar çökmüş durumdayım. Allah sağlık versin tabi ne dertler var insanlarda ama kendimi çok yorgun hissediyorum sizinde bebekleriniz böyle mi moral verin bana 😞