Ben yere bi döşek atıyorum üstünde boğuşuyoruz ben yorulunca yastıkları koyuyorum üstüne atlıyo zıplıyo tüm enerjiyi boşaltıyo 😂 ondan sıkılınca koridora kalesini koyuyorum topları koyuyorum onlarla oynuyoruz hiç aman oturim de şu etkinliği yapim diyemiyorum çünkü onlardan hemen sıkılıyo dağıtmaya yöneliyo