salihahncrl Merhaba , sudocrem kullanıyordum çok bir faydasını görmeyince mustela aldım ama onunda hiçbir faydasını görmedim bebeğimin pişiği bir türlü geçmiyor hangi pişik kremini önerirsiniz ya da doğal yolla yapabileceğim birşey önerir misiniz?
mertinannesi__ salihahncrl sudocrem bize iyi gelmişti ama kremden çok pisik geçene kadar kaka yapınca altini yıkayın kurulayın ıslak kalınca iyileşmiyor
2124 salihahncrl Bepantol pişk kremı oğlumdan sudocrwm kullnım ılk zamanlar evt işe yaradı ama sonra kotu oldu şimdı kızımda dırek bepantolle başladık gayet ıyı
kubrakaygisiz salihahncrl bir yakınımın tavsiyesi ile evvahe doğal nemlendirici krem kullanıyorum. Geçen bebeğimin boynu pişik gibi kıpkırmızı olmuştu sudocrem sürdüm geçmedi. Aklıma bu krem geldi gece yatarken bolca sürdüm sabah kalktığımda hiçbir şey kalmamıştı. İçerik de doğal kesinlikle tavsiye ederim
salihahncrl mertinannesi__ pişik olmaya başladığından beri yıkıyorum zaten pamukla kuruluyorum bir süre de altını açık bırakıyorum ki hava alsın diye ama maalesef düzelmedi yine de teşekkür ederim 🌸
Aklimideliricem Sudocrem artık benimkini de geçirmiyo ya hafif kızarırsa onu sürüyorum pişiğe dönerse hamazing sürüyorum ben
gnblkr salihahncrl sudocrem sürüyorum ancak bezin içine bebek pamuğu koyuyorum böyle çe hemen geçiyor bezle teni direkt temas etmiyor çünkü teni çok hassas