Kızım iki aylk dun ve bugun hic kaka yapmadi dunden oncdki gunde bir kere kaka yaptı normalde günde beş altı defa kaka yapan bı bebek hiç böyle bişey yaşamadık kaka yapmamaya başladığından beri sürekli ağlıyor kucaktan inmek istemiyor bacaklarını kendine çekip kızarıyor Gazi olduğunu dusundugum için sürekli masaj yapıyorum metsil damla veriyorum gaz çıkarıyor ama ağlamaya devam ediyor çok az ve zor uyumayada başladı her neyse bugün fark ettim ki gaz cikarttiginda biraz kötü kokuyor sadece anne sütü ile besleniyor bu arada yani gaz kokusu normal mi