Ocakalti merve60 benimde doğum esnasında çabuk açılmam olmuştu ondan dolayi rahim icinde yara vardı ama sonra gitmedim doktora korkuyorum valla ne oldu ne durumda bilmiyorum artık
zeyzry merve60 yaktırmadım ama yeni öğrendim yara ve enfeksiyon varmış smear alındımı sizden yakılmadan önce
Yeniannee21 Bende de doğumdam sonra olmuştu. Fitil antibiyotik vs kullandım geçmeyince yaktırdım geçti hiçbir ağrısı sızısı yok buz üflüyorlarmış gibi bişey oluyor
merve60 Yeniannee21 peki canım kaç gün sonra duş aldın doktora sormadım bişeyde demedi bnde yaptırdım 3 gün oluyor