Gta-35 Oğlum 2.5 yaşında 3 kez bronsit olduğu için kontrol amaçlı kardiyoloji doktoruna sevk ettiler. Çok ağladığı için uyuyarak bakmamız lazım dediler bende kabul etmedim endişelendim açıkçası daha önce uyuyarak baktıran oldu mu sanırım narkoz verilecekti
Hiilyuss Gta-35 geçmiş olsun ufak 5-10 dakikalık bayıltacak bi ilaç verirler fazla değil. Başıma gelmedi insallah bir sorun yoktur❤️
Gta-35 Hiilyuss kendimde ameliyattan ziyade hep narkozdan korkmusumdur. Teşekkür ederim cevabınız için buarada